Wednesday 11 September 2013

Suka perempuan macam mana?



Haii. Selamat malam. Okay malam ni aku nak cerita pasal 10 jenis perempuan yang aku suka.
Hee

Okay

1. Aku suka perempuan yang pandai masak sebab tak payah nak makan kedai setiap hari. :)
2. Perempuan yang rajin dan pandai buat kerja rumah. Hee.
3. Yang tak sosial.
4. Baik dah tidak kuat cemburu.
5. Pandai jaga anak ><
6. Yang pandai menceriakan hati.
7. Suka buat lawak.
8. Memakai tudung.
9. Baik
10. Tiada rahsia antara suami isteri.

10 jenis perempuan yang suka.

1. Gedik
2. Tak pandai masak
3. Sosial
4. Malas
5. Belagak
6. Tak pakai tudung
7. Malas buat kerja rumah
8. Tak pandai jaga anak.
9. Pengotor
10. Curang.



Okay. Siapa yang ada jenis2 perempuan yang aku suka tu meyh la usha aku.Kwkwkw..Jenis aku yang tak suka tu jangan usha aku. :3
Heee..Okay tu je baiiii :)

No comments:

Post a Comment