Monday 9 September 2013

FAMOUS dekat twitter. HOT dekat facebook




Sekarang ni ramai budak2 remaja n kanak2 yang dah ada akaun twitter n facebook.Heee..:)

Aku nak cerita pasal budak hot dekat facebook.

Aku buat akaun fb masa aku tahun 6. Tu pun asik main game je..hee...XD
Naik je aku form1 aku dah tahu apa tu HOT.

HOT tu ialah budak yang famesss dekat facebook. Like diorang memang banyak la..><
Aku bulan update status masa aku form1 bulan 6.
Aku ingat lagi status pertama yang aku buat
"Untungla ada orang sayang"
update yang ni pun dapat 21 like.
Masa tu teruja gila aku dapat like macam tu.wkwk *evil laugt*
Start daripada hari tu aku rajin update status. Mula2 like aku adalah dalam 25 keatas. Lama-lama aku update like aku naik sampai 35 macam tu..wkkw XD
Masa tu aku dah bangga dah..XD
Lama-lama like aku dah naik sampai 400 lebih.Masa tu aku ingat aku dah hott...wkwk *bajet je aku*
Dah bangga gila aku masa tu. Tapi satu keburukan budak hot. Dia sombong dengan budak cool.
Ramai cakap aku hot dekat facebook. Wwkwkwk

dah dah cerita pasal aku..><

Aku pun tak suka sangat dengan budak hot ni. Dia bajet macam artis je..Errrrr sombong nak mampusssssssssssss. Time kita tegur ni bukan nak balas pun.Rasa macam nak baling je kerusi dekat muka dia. Tapi kalau jadi buak hot mesti ramai hater. Tu la yang paling bosan bila jadi budak hot. Semua orang nak kutuk. Errr.

Tapi sekarang ramai yang batak like *opssss*
Kalau status dia like sikit terus padam. Kalau like banyak dia biarkan je... :3
Yang paling aku benci bila orang mintak promote dekat aku. Errr suka aku anti orang yanf mintak promote dekat aku...Nampak macam batak. Errrr..:P

Okayy tu je pasal facebook.




Okkay budak FAMOUS dekat twitter pulak ><

Budak famous dekat twitter sama juga macam budak hot dekat fb. Tapi dekat twitter ni budak yang tertentu je boleh jadi famous. Aku pun nak jadi famous juga dekat twitter. Tapi aku tak handsomeee..:( Takpa tak kisah pun...:P
Tapi kalau jadi famous dekat twitter muka orang yang tak handsome pun dia kata handsome.Pelik akuuu :3
Tapi aku paling benci kalau orang tu nak famous dia guna gambar orang lain..Errr cukup aku anti.Dia takda gambar sendiri ke? :O Ataupun muka tak cantik/handsome?.Hmm....aku nak nasihat dekat budak yang guna gambar fake ni. Letak je la gambr kau. Tengok macam  aku. Aku bukan handsome pun.Tapi aku letak juga gambar aku. Biar orang nak cakp aku tak handsome. Aku redha je. Heeee. Dah tuhan nak kasi muka aku macam ni. Terima je lah dekat seadanya..wkwkw.. XD eehh dah terpesong dari tajuk XD

Tapi untung je jadi famous sebab ramai kenal.>< WKWKWK
Ada juga budak yang nak famous dia tweet bukan2. Ada juga lelaki pakai baju perempuan semata2 nak jadi famous. Ehhh gila ke apa? :O
Ada juga maki2 mak bapak sendiri. Dan aku tak boleh blaa..Ada yang kutuk malaysia.. Cakap malaysia tak maju la ni la tu la.Ehh kau kene inggat, walaupun malaysia ni tak maju sangat tapi malaysia dah merdeka. Kau tengok negara yang tak merdeka macam syria tu. Asik berperang je. Bersyukur la sikit sebab kau lahir dekat malaysia yang aman damai ni. HEE.
Okay aku mengarut lagi..


Okay la ni je entri aku.HEEEEE..Lain kali aku cerita lagi. Okayyy byeee..><


No comments:

Post a Comment