Tuesday 10 September 2013

Akak Yasmin :)



Haii. Selamat malam semua. Dah mandi ke belum? Belum? Patut la bau busuk je. ><
Okay malam ni aku nak cerita pasal seorang perempuan yang bernama YASMIN.

Okay aku kenal dia masa form2 kot. Masa tu just ejek2 nama bapak je kalau jumpa..Heee ><
Aku suka ejek dia JESPER. :o
Tapi naik je aku form2 aku dah makin rapat dengan dia. Ntah tak tahu kenapa..
Aku sama persatuan dengan dia. (PERSATUAN USAHAWAN MUDA) yeahh...kerja aku dekat amik duit jee..hee...tak buat apa2 pun dapat duit..hee..
Masa ada perjumpaan kelab je mesti aku lepak dengan dia. Dia cerita la pasal ni la pasal tu la..heee....
Tapi sekarang gigi dia ada pagar..*braces*
Dia cantik. Tak sombong pulak tu,Heee
Lagi satu dia ni suka belanja orang,..wkwk XD
Aku suka merajuk dengan dia..wkkwk XD

Dia punya adik angkat semua cantik2 ...Melting wwoooo...KWKW..
Pandai cari adik angkat....heee

Aku selalu la jugak mention dengan dia dekat twitter.
Masa dia buat twitter. Aku dengan dia lumba la siapa punya tweet plinng bayk..Masa tu aku baru nak aktif dekat twitter. Mula2 dia tinggal kan aku jauh sangat..Heee..Aku kejar pelahan-layan...Heee sampai hari tu mood aku nak tweet dh sampaii..Semua orang aku nak mention. Hee..Now, aku memang..:P
Hee...





Akak cantik tu tahun depan nak amik SPM. heee..wkwk kesian kau. Tak dapat nak on9 twitter tahu depan. Hee..Study jee..:P
Hee..Goodluck..:)

No comments:

Post a Comment