Tuesday 10 September 2013

Amirah Aqilah



Aku nak cerita pulak pasal budak bajet tinggi ni. Hee
Nama dia Nur Amirah Aqilah Bte Razali *amboii nama penuh*
Umur 14

Hah amik kau..semua aku kasii..hee..
Dia ni pindah melaka masa form1...Bulan 4 kott..
Dia datang dari kedahhh..booooooooooo :P

Mula2 dia masuk skola aku langsung tak kenal dia *masa form1*
Ada masa tu aku tanya dax zaidi apa nama fb dia. 
Dax zaidi cakap "Budak Comel"
Puas aku cari nama fb dia. Tak jumpa langsung.
Last2 dax wan yang cakap dengan aku.
Dulu nama fb dia MEYRA EVANS. Sekarang dah AMIRAH AQILAH. *insaf kot*
Baru nak add dia tapi aku dah lama friend dengan dia..wkwk *terharu*
Aku mula la chat dengan dia..Heee
Dekat fb je berani tegur..Kalau jumpa face to face bisuu terusss..wkkw XD
Masa tu dia adaaa mintaak....................................................................................................................................................................................................................

Okay kisah dah lepas jangan dikenang..><
Okay nak cerita masa form2 pulakk..
Hee aku saama kelas dengan dia. 2Jujur Hee.
Kelas kitaorang la yg paling bising. Ramai gila cikgu mengadu yg kelas kitaorang ni bising gila. Macam zoo.:O
Aku duduk tepi diaa...Heeeeee
Aku selalu juga kacau dia. Satu hari tak kacau dia memang tak sah hidup aku..Heee..
Aku suka ejek dia "pendek" n "bajet comel"
Nama tu je la setiap hari aku ejek dia.. Kalau cerita pasal negeri je dia selalu nak bangga kan negeri kedah dia yang tak cantik tu...*joke* Tapi dia tak boleh memang. Sebab kawan aku semua tak sokong kedah. Semua sokong aku *Melaka*
Heeeee...
Dia ni kalau tak badmood satu hari memang tak sah kot hidup dia.. Nak marah jee...
Tapi sejak 3 hari ni dia asik happy je.. Tak tahu kenapa..Maybe kene rasuk hantu..:O
Meyra ni kuat merajuk. Sikit2 nak merajuk. Mengalahkan budak kecikk. Hissshhhh. Asik kene pujuk jee..Heee
Dia dekat kelas takda la senyap sagt.Ada juga dia memekak sana sini..Heee
Tapi tak boleh bla masa cikgu lecth cakap dia kembar dengan kerabat dia..Masa tu dia dengan kerabatnya tengah bergaduh..Memang terbakar la tenlngga..Tapi dah baik dah..
Hee..Moga cepat tinggi kay. Heee...



Hee..okay tu je la aku nak cakap..
Okay bye byee...:)

No comments:

Post a Comment