Tuesday 10 September 2013

Cerita Gebang!!!!




Okay aku nak cerita pasal seorang budak baru dalam kelas aku. Hee nama dia IDHAM.

Dax Idham ni dia datang dari jasin. Mak dia jadi penyelia kantin.So kene ikut la kemana2 mak dia pindah. *macam pendahuluan karang pulak XD*
Aku nak cerita pasal dia. Hee dia ni bila cakap mesti nak gebang je.. Nak tahu maksud GEBANG? gebang ni macam cerita tu tak maksud akal. Hee..

Ada masa tu dia cerita pasal banjir. Hahaha...Hujan pun takda..Tiba2 dah banjir. Mana datangnya air tu?:O
Ada llagi satu.Dia cerita pasal taufan. Wkwkw tak pernah aku ttengok taufan dekat malaysia.Heeee

Masa hari selasa hari tu. Dia tanya la aku dia handsome ke tak? So aku jawab tanya budak perempuan. So dia punya bebal pergi tanya si meyra yang tengah badmood tu. Dia tanya macam ni. "Meyra,aku handsome tak?' Mula meyra senyap je. Tapi si Idham tu tanya bayk kali soalan yang sama dekat meyra. Aku agak meyra dah angin dengan si Idham so dia jawab macam ni "Tak, kau tak handsome" Terus si Idham marah si meyra. Hahah..Langsung si Idham ni senyap.

Masa tadi lagi lawak. Dia tanya lagi. Si meyra jawab tak. Si Idham cakap dekat meyra "Kau tu macam la cantik sangat. Dah la pendek.Hitam pulak tu." Si meyra dah panas dahh..wkwk XD
Then diaorang pun bergaduh. *gaduh gurau2 je*
Nak meyra cakp jom selesaikan..Si idham cakap selesaikan dekat bilik. Korang tahu kan maksud dia..wkkw ..Terus meyra marah si idham. Hee..

Okayy tu je pasal SI IDHAM. ><

No comments:

Post a Comment