Tuesday 10 September 2013

Berbaik Semula. Part 1














Haii...Hari ni aku nak cerita pasal kawan aku yang dah lama bergaduh.Dah baik dah. Tadi baru baik. Hee..sorang2 malu nak mintak maaf. Heee


Haahhh. Tadi masa kelas sej tak belajar sangat. So kitaorang amik masa ni untuk nak berbaik semula dengan si Fareez. Heee..
Okay aku nk cerita masa mana boleh bergaduh. Hee..

Akbar ni suka meyra. Fareez pun suka meyra.
Maknanya 2 lelaki rebut 1 perempuan..heee.
Diaorang bergaduh sebab akbar ni jeles sebab fareez rapat dengan meyra.
Aku pun tak tahu macam mana diaorang boleh gaduh. Malas nak amik tahu.
Aku tahu sikit je..Heee...
Yang si Fareez ni pun jeles juga. So dua2 jeles.
Sampai la satu hari.....Fareez ni tergedik2 dekat meyra..So si Akbar ni cakap gedik laa..So Fareez pun marahhh...:O
Saampai la sekarang diorang bergaduh. Tapi dah baik dahh ><

Tapi aku pelik..masa diorang bergaduh..Si meyra pulak yang jadi mangsa keadaaann..wkwk Kesian betul.
And.....

Okay nanti aku sambung balik. Aku kene cepat ni. Kawan2 aku dah tunggu..Hee. Nak lepak pergi coconut shake..wkwk  ni la rutin kitaorang setiap petanng.Hee..Okay byee.. Tunggu part 2 pulak. Heee

No comments:

Post a Comment